sábado, 26 de abril de 2014

Spring

Holita mis corazones, lo siento los he tenido descuidados. He tenido muchos trabajos y compromisos. Hice unas fotos como de costumbre con mi fotografa personal Sulimar Cruz http://sulimarcruz.weebly.com. Los invito a seguirla :). En este caso el vestuario utilizado es un Boho Chic. Combine una falda larga con un sexy corte que hace lucir piernas. Con un crop top con estampado en flores (lo IN para esta primavera). Unos tacones en negro que me tiene enamoradisima para darle ese look de casual a sexy y chic. Espero que les guste mis amores. 
XOXO, Maria

Hello my heart, I'm sorry I've been eglected. I have had many jobs and commitments. I made some nice pictures as usual with my personal photograph Sulimar http://sulimarcruz.weebly.com Cruz. I invite you to follow :). In this case the outfit used is a Boho Chic. Combine a long skirt with a sexy cut makes legs look. With a crop top with embossing flowers (as IN this spring). Heels in black that has me enamoradísima to give you that look from casual to sexy and chic. Hope you like my loves.
 XOXO, Maria













Crop top: Charlotte Ruse 
Skirt: Marshall
Heels: Aldo (Here)
Sunglasses: Forever21 (Here)
Necklace: Zubracelet



No hay comentarios.:

Publicar un comentario